RETURNAREA PRODUSELOR

Conform O.G. 130/2000, produsele achizitionate se vor returna in ambalajul original NEDETERIORAT si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 ZILE DE LA PRIMIREA LOR, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Ati primit un produs nou, va rugam sa-l returnati in aceeasi stare. Nu acceptam produse cu urme de deodorant, ruj sau cu materialul agatat!! Va rugam verificati acest lucru atunci cand va decideti sa returnati produsul achizitionat! . NU SE VOR ACCEPTA pentru returnare produsele care prezinta urme evidente de folosire sau deteriorare! Daca produsul returnat este deteriorat sau are semne evidente de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului.

NU SE ACCEPTA COLETE CU RAMBURS!

NU SE ACCEPTA RETUR PRIN POSTA ROMANA (exceptie situatiile prezentate mai jos).

Va rugam sa ne anuntati pe email (contact@citydiva.ro) de intentia dvs de returnare, in termen de maxim 3 zile de la data primirii produselor, mentionand produsul/produsele returnate si motivul returnarii.

RETURNAREA PRODUSELOR se va face pe cheltuiala firmei noastre, daca produsele prezinta defecte din fabricatie, care nu pot fi remediate!

In cazul in care clienta nu doreste un schimb, ea poate alege sa returneze produsul cu orice firma de curierat doreste sau, la solicitarea ei, vom trimite noi curierul sa ridice returul ( si va achita in jur de 12 ron la curier pt localitatile din zona 1 a retelei URGENT CARGUS sau 32 ron pt localitatile din zona 2 a retelei URGENT CARGUS). In cazul localitatile din zona 2, clienta poate alege sa returneze produsul prin Posta Romana.

Daca clienta doreste un schimb de produse sau achizitionarea altor produse in schimbul celor returnate, noi vom solicita curierului ridicarea returului (pentru adresele aflate in zona 1 de acoperire a retelei URGENT CARGUS), costul de retur fiind suportat de firma noastra.

Daca clienta se afla in zona 2 de acoperire a retelei URGENT CARGUS, (ceea ce implica un cost de curierat mai mare cu aprox. 19 ron decat pentru zona 1), clienta poate alege sa returneze produsul prin Posta Romana. Expedierea produselor la schimb se va face tot prin Posta Romana, costul fiind suportat de noi.

SCHIMBUL PRODUSELOR – Costul de transport al produsului / produselor la schimb va fi suportat de clienta, reprezentand de fapt o noua comanda (exceptie situatia descrisa mai sus, pentru localitatile aflate in zona 2 a retelei Urgent Cargus).

Costul noii expeditii va fi de 12 ron (daca se efectueaza un schimb al aceluiasi produs sau de aceeasi valoare ca cea a produsului / produselor returnate) sau de 17 ron (daca exista o diferenta in plus de achitat de catre clienta).

Diferentele in minus constatate vor fi rambursate prin transfer bancar sau mandat postal (in caz exceptional, daca clienta nu are cont bancar).

RETURUL GRATUIT este ­un serviciu oferit de­ noi DOAR PENTRU O SINGURA RETURNARE (in cazul in care se doreste un schimb de produse)!

in cazul ofertelor si promotiilor cu TRANSPORT GRATUIT, costul de transport pentru un eventual schimb sau retur e suportat de client.

In caz­ul unui retur care su­rvine dupa un alt ret­ur, costul de transport al produsului/produselor returnate es­te suportat de catre client.

Daca S.C. DOI PRICHINDEI S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult  14 zile calendaristice de la data returnarii, DOAR prin TRANSFER BANCAR (in cazuri exceptionale, daca clienta nu are cont bancar, se va achita prin MANDAT POSTAL).

Pentru a efectua transferul, avem nevoie de contul IBAN al dvs. trimis pe emailul nostru: contact@citydiva.ro.

Suma restituita NU INCLUDE CHELTUIEILE DE TRANSPORT!

NU NE ASUMAM RASPUNDEREA IN CAZUL IN CARE CLIENTA NU S-A INFORMAT REFERITOR LA CONDITIILE DE RETUR ALE PRODUSELOR!

 

Adresa de retur este:

S.C. DOI PRICHINDEI SRL

STR. ANTIM IVIREANU NR.7

CLUJ-NAPOCA, JUD. CLUJ